søndag 6. oktober 2013

Becoming a "yooper"

Hei!

Da har jeg vært her i Michigan i litt over en måned og det er helt herlig!! Jeg elsker dette stedet og jeg har fått velding god kontakt med personene som er her. Skolen går egentlig ganske bra og jeg digger folkene der! Så langt har jeg fått best kontakt med Jenna og vi hadde nylig overnattingsparty hos henne med noen av de andre ecology-buddiene mine. Ellers når jeg er hjemme så henger jeg hos Jen (vertssøster) eller så kjører vi rundt i skogen. Jen er en awesome person, for noen dager siden sa jeg til henne at jeg digger fargen lilla og dagen etter hadde hun malt rommet mitt lilla! Ellers i helgene henger vi rundt i "byen" og spesilet på walmart eller mine-shaft. Ellers vil jeg bare si at jeg har det kjempebra og jeg kunne ikke kommet til en bedre familie! 

Dette er Jenna <3

Meg og Jada på vei til bryllup <3

Jada sovna på veien til bryllupet

oss da! <3


Skolekorpset 

Meg og Jen <3

Jen, meg og Blaine 


Mineshaft! <3

Bowling da!





Jada <3 #3
Rommet mitt før...

...Og etter! <3

Hannah <3

Brittany og meg

Martine Hope

1 kommentar:

  1. Hei Martine! Så gøy å lese at du har det bra :-) Flott at du skriver og legger ut noe bilder :-)

    SvarSlett