mandag 2. september 2013

Endelig!

Den siste tiden har vært den perioden i livet mitt hvor jeg har sagt mest "jeg vet ikke". "Har du fått vertsfamilie?", "jeg vet ikke". "Hvor skal du?", "jeg vet ikke". "Når drar du?", "Jeg vet ikke". "Når får du vite når du drar?", "jeg vet ikke". Men nå kan jeg endelig si at "Nå vet jeg!" Jeg skal til den koselige staten Michigan og i den lille "byen" Atlantic Mine, Houghton. Jeg ble så glad da jeg endelig fikk vite plasseringen min og jeg kunne ikke bedt om en bedre familie. Selv om jeg ikke vet så mye om dem enda så virker de veldig koselige. Jeg skal bo i et hus med ingen synlige naboer og selv om familien består av 11 barn skal jeg bare bo sammen med vertsmor, vertsfar, vertssøster og vertsbror. Vertssøsteren min heter Jada og er like gammel som meg og hun virker veldig hyggelig. Blaine som er vertsbroren min er 15 år. Jeg drar i morgen tidlig og reisen tar ca. 25 timer så jeg tror jeg kommer til å se ut som et spøkelse når jeg møter dem, men det går vel helt fint. Så når jeg vet noe mer og får litt fler erfaringer med familien skal jeg skrive og legge ut flere bilder sånn a dere skal få se mitt liv på "landet".  Så for nå vil jeg bare si at jeg gleder meg kjempemasse og jeg kan ikke vente til å møte dem!

Ses snart!

Martine Hope


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar