mandag 10. juni 2013

I mellomtiden...

Ja, jeg har altså enda ikke fått verken vertsfamilie eller stat, men smilet sitter fortsatt klistret fast. Jeg venter fortsatt i spenning og gleder meg masse til jeg får vite det! Jeg nevnte tidligere at jeg valgte staten New Hampshire, men etter litt tenking (og litt frustrasjon pga lang tid med hensyn til vertsfamilie) valgte jeg å droppe statvalg og bare ta det som kommer til meg. I mellomtiden har jeg en video, ikke at det har noe med saken å gjøre sånn egentlig, men en venninne av meg skal også til USA og skal bo i Michigan. Skolen hun skal gå på er en skikkelig musikk skole og den har utdannet folk til broadway! Anyway, her er en smakebit. PS: Dårlig kvalitet...

Stine Wiik - Safe and sound (cover)


Gjerne kommenter og følg med videre!

xoxo

Martine Hope

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar