søndag 7. april 2013

Venter I Spenning!

Ja, da er nesten alle vaksinene tatt og jeg venter i spenning på å få vite hvem jeg skal bo hos et helt år! De sier det kan ta litt tid, men at jeg kan få en familie i løpet av Mai. Jeg gleder meg noe helt sinnsykt og jeg kan nesten ikke vente. Jeg fikk en mail nå i ventetiden om forberedelseskurset jeg skal på til New York før jeg drar og møter vertsfamilien min. Her skal vi forberede oss til et år i USA! dette gleder jeg meg noe veldig til og jeg tror dette kommer til å bli en opplevelse for seg selv. Vi skal bo på et universitet like utenfor New York og vi skal sove på rom sammen. Vi skal både lære noe, drive med amerikansk sport og aktiviteter. Her er noe av det vi skal gjøre:

Dag 1: Vi ankommer New York :)
Dag 2: Velkomst møte, gjøre oss kjent med området og litt aktiviteter
Dag 3: Eskursjon til New York City, shopping og sightseeing og avslutter kvelden med film!
Dag 4: Klasse diskusjon om livet i USA og litt aktiviteter etterpå
Dag 5: Ny eskursjon til New York, times square og andre ting, og på kvelden skal vi på en båttur rundt Manhattan
Dag 6: Lære om historien i USA, rettssystemet og USA i dag og slutte dagen med å gå på stranden
Dag 7: Diskusjon om å være en utvekslingsstudent. Party!



Følg med videre!

xoxo

Martine Hope

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar