torsdag 21. februar 2013

My dream. My fairytale.

Nå er det bare noen få måneder til jeg skal dra! Jeg kan nesten ikke vente. Nå har jeg fått alle papirene på plass og snart får jeg vite hvem jeg skal bo hos et helt år. På intervjuet spurte de meg om jeg hadde noen krav til familien, som f.eks. religion, om de må ha barn, en aktiv familie osv.. Den første jeg sa var nei, men etter en stund tenketid kom jeg frem til at jeg ville ha en familie som har et greit kosthold. Ikke at jeg er så veldig opptatt av det, men det kan være greit siden det er USA vi snakker om her. Forresten så skal jeg reise med organisasjonen STS Educations, og hvorfor vet jeg egentlig ikke, det var bare det jeg valgte, men jeg syns også det var teit at alle valgte EF så da bestemte jeg meg for å velge noe helt annet. Jeg har mye og se frem til og jeg gleder meg helt vilt! Jeg har tatt statvalg med New Hampshire på første, men vet egentlig ikke hvorfor, det bare falt meg inn akkurat da. Utveksling har jeg snakket om siden syvende klasse og nå skal det endelig skje! Senere vil jeg kanskje også studere videre i utlandet fordi jeg elsker oplevelser. Men selv om USA er drømmen er det også ting jeg gruer meg til også. F.eks. Å forlate vennene mine her hjemme. Det er ikke mange va dem som er glad for at jeg skal dra, det er egentlig bare en og det er av en grunn, hun skal også dra til USA. Jeg kommer til å savne alle her hjemme, spesielt familien fordi jeg er en skikkelig familie jente. Jeg kommer til å oppdatere så mye jeg kan, men er litt usikker på hvor god tid jeg kommer til å få til det. Den første spørsmålsrunden kommer i Mai, hvor dere kan stille meg spørsmål før jeg drar.

xoxo


Martine Hope

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar